After its inception over 70 years ago, Pronas has established its position as the market leader within corned beef category in Indonesian market. This satisfying achievement is only possible through the support from our loyal consumer.
Pronas neverthless will continue to improve the quality of its products and services in order to fulfill consumers demand amidst the competition as well as the increasing general public purchasing power and lifestyle. Therefore, the Company will prioritize the three following aspects : product innovation and renovation,human resources development and infrastructure investment which include plant and IT system, and finally, distribution expansion to ensure Pronas products reach the end users.
We will also develop several new products to further establish that Pronas is not merely producing corned beef. We firmly believe that innovation supported by effective andefficient business process will produce high quality and affordable product.Pronas also gained both the HACCP and ISO 9001 certifications othe than halalcerification from MUI.
More importantly, wecontinously improve our human resource competency to further support theCompanys vision. With those aforementioned efforts, we are confident that wewill realize Pronass vision of becoming the preferred food brand forIndonesian family through guarenteed quality.
Sejak pendirian Pronas lebih dari 70 tahun yang lalu,Pronas telah mengukuhkan posisinya sebagai market leader di kategori makanan kaleng corned beef. Prestasi yang membanggakan ini tentu tidak lepas dari dukungan konsumen di Indonesia.
Perubahan gaya hidup, peningkatan daya beli serta dinamika persaingan mengharuskan perusahaan untuk selalu berubah agar dapat memenuhi kebutuhan konsumen dewasa ini. Untuk itu, manajemen menetapkan tiga fokus utama yaitu memprioritaskan inovasi dan renovasi produk, investasi di sumber daya manusia dan fasilitas infrastuktur penunjang seperti pabrik dan IT sistem serta dan tak kalah pentingnya ekspansi distribusi agar produk Pronas lebih dekat dengan konsumen.
Proses inovasi terus dilakukan dengan menghadirkan beberapa produk baru. Ini semuanya untuk membuktikan bahwa Pronas tidak semata-mata hanya produsen makanan kaleng corned beef saja. Kami percaya bahwa proses inovasi yang ditunjang bisnis proses yang efektif dan efisien akan menghasilkan produk berkualitas tinggi dengan harga yang terjangkau oleh konsumen Indonesia. Untuk itu, selain mendapatlam sertifikasi Halal dari MUI, Pronas juga telah mendapatkan sertifikat HACCP serta ISO.
Tak kalah penting, kami juga terus menerus mengembangkan sumber daya manusia dengan kompetensi yang tepat agar dapat mendukung visi perusahaan. Dengan fokus tersebut diatas, kami yakin akan mewujudkan visi Pronas sebagai produsen makanan dengan kualitas terjamin dan menjadi pilihan keluarga Indonesia.
Assertively reinvent impactful web services rather than revolutionary mindshare. Conveniently promote granular markets vis-a-vis maintainable scenarios. Collaboratively impact front-end schemas with intuitive services. Monotonectally deliver efficient functionalities rather than long-term high-impact imperatives. Continually leverage existing B2C services for vertical scenarios.
Credibly redefine real-time results whereas just in time "outside the box" thinking. Rapidiously reinvent visionary synergy..